Reklamní kampaň T-Mobile jako mezinárodní virál

04.12.2014 15:41

Polská velvyslankyně podala stížnost na reklamní spot společnosti T-Mobile, který využívá zažité stereotypy. Nic víc, nic míň.

Víc si mobilní operátor přát nemohl. 

I kdyby reklamu stáhnul, stejně už vyhrál, protože ta jede na Youtube a šíří se volně přes sociální sítě (Facebook, Twitter) a díky podpoře polského velvyslanectví se z ní stalo téma číslo jedna.

Gratulujeme scénáristovi kampaně k nápadu a držíme palce, aby na něj T-Mobile nezapomněl, až bude vyplácet prémie.

Protože pro úspěch jakékoliv reklamy je rozhodující její dosah. A ten je v tomhle případě mezinárodní.

Ostatně Poláci jsou v tomhle mistři.

Když měla, dávno přes Facebookem, v polsku koncert Madonna, byla všechna tehdejší média plná doporučení katolické církve, aby na ten hnus lidi nechodili. 

Návštěvnost vystoupení byla díky tomu rekordní.

A proto Polákům doporučujeme víc zákazů a méně nadsázky.

A hlavně to tak nežerte!

—————

Zpět


Diskusní téma: Reklamní kampaň T-Mobile jako mezinárodní virál

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.





Nabízím finanční full-servis. Swiss Life Select není jenom Švýcarská renta a investice, ale i stavební spoření, refinancování a úvěry ze stavebního spoření, hypotéky a hypoteční úvěry na bydlení, spotřebitelské úvěry a jejich konsolidace plus životní a majetkové pojištění, pojištění motorových vozidel (povinné ručení i havarijní pojištění) a penzijní připojištění.

www.kristynasobotkova.cz