V zemi, kde většina zákazníků preferuje slevové akce a volí primárně podle ceny, je z USA importovaná marketingová podpora předvánočního prodeje, česky zvaná ĆERNÝ PÁTEK, pro většinu prodejců jenom cesta, jak využít nákupní horečku dárků na Vánoce a celá taškařice tak funguje hlavně jako obří outlet.
Pokud chcete věřit na 80% slevy, pak na to samozřejmě máte plné právo. Nicméně v zemi, kde se se slevou prodává cokoliv prakticky 365 dní v roce, je to jen jiný název téže akce. A tu osmdesátiprocentní slevu v nabídce skutečně najdete, bude se ale týkat jednoho produktu a ještě takového, který se obchodu nepodařilo za celý rok prodat, protože nikoho nezaujal. Čili je k ničemu.
Pro prodávající by byla samozřejmě hloupost BLACK FRIDAY (v praxi, navzdory svému názvu, trvající téměř dva týdny) nevyužít. Zakazník to tak chce.
—————
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.
Stavební spoření, hypotéky, úvěry nejen na bydlení, pojistění a investice Přelouč a Pardubice: