"Tři měsíce jsme to vymýšleli, konzultovali s právníky, odborníky na daně, úřady, pojišťovnami," popisuje František Neuman z českého zastoupení Citroënu specialitu, se kterou doufá, že naláká zákazníky do prodejen. Nové akci říkají "cashback". Zdroj: iDnes.cz
František Neuman, člověk, který s odborníky, právníky, úřady a pojišťovnami vymyslel pro Citroen marketingový majstrštyk "cashback" postupuje výš.
Pro připomenutí co že to vlastně cashback byl, doporučujeme kliknout na odkazovaný článek z iDnes, kde Neuman popisuje naprosto triviální věc tak složitě, jak jen se na manažera PSA sluší. Inu, francouzský systém se systematičností nikdy moc nevyznačoval.
Kouzelná Neumanova formulka z promo článku, kdy vlastně už dopředu přiznává fiasko něčeho, co tři měsíce s týmerm sobě rovných ladil, je jasným důkazem osobní prozřetelnosti.
" "Když se netradiční novinka ujme, bude akce probíhat aspoň do konce léta. "Když to bude propadák, ukončíme ji v červnu," komentuje Neuman."
Nabízí se otázka, proč něco tak překombinovaného a francouzsky nepraktického jako cashback, vlastně vzniklo?
Nejpravděpodobnější odpovědí může být, že šlo o zadání "shora", kdy koncern požadoval "něco" čím by se podpořil prodej. Tak to něco dostal. Sice to bylo k ničemu, ale úkol byl splněn.
Fail byl zapomenut a tak nyní František postupuje výše a stává se ředitelem značek Citroen a DS v Česku. To je zase o prozřetelnosti francouzského managementu koncernu PSA.
Takže gratulujeme a těšíme se na nové kreace v duchu "creative technology".