"Podle Heisiga klienti na svých profilech tráví mnohem více času než dříve. Souvisí to především s tím, že nově je možné veškeré informace do katalogu vkládat zdarma a klienti se tak snaží své profily neustále vylepšovat. Přiznal ale, že z nového katalogu poklesl počet prokliků na weby živnostníků. Naopak vzrostl počet prokliků na firemní profily na Firmy.cz. Klientům se to pochopitelně nelíbí a v Seznamu proto začali pracovat na úpravách, které by měly vrátit míru prokliků na úroveň původního katalogu. Heisig uvedl, že už se návštěvnost webů podařilo po dosud nasazených úpravách zvýšit o 15 %." (zdroj: www.lupa.cz)
Klienti Seznamu se hrabou ve svých profilech na Firmách, práce jim stojí a návštěvnost jejich webů klesá. Třeba jí ale kluci ze dostanou alespoň na původní úroveň. Tomu se říká produktivita práce. OMG!
Jako statistika to ale samozřejmě vypadá hezky. Tedy z hlediska příjmů Seznamu (zdroj: www.borovan.cz):
Kdy už konečně klienti Seznamu pochopí, že Firmy.cz nejsou nic jiného, než předražený katalog firem, který už dávno převálcovalo fulltextové vyhledávání?
—————
Nabízím finanční full-servis. Swiss Life Select není jenom Švýcarská renta a investice, ale i stavební spoření, refinancování a úvěry ze stavebního spoření, hypotéky a hypoteční úvěry na bydlení, spotřebitelské úvěry a jejich konsolidace plus životní a majetkové pojištění, pojištění motorových vozidel (povinné ručení i havarijní pojištění) a penzijní připojištění.