Jak se teď připomíná těch 15 let od ukončení výroby Škody Felicia, tak je záhodno připomenout jejího francouzského souputníka, který ve své době moc nezazářil, protože design.
Citroen ZX přišel na trh v roce 1991, v roce 1995 následoval facelift a roku 1997 skončila výroba. Z hlediska výroby využíval stejnou techniku jako jeho prodejně úspěšný (protože design) koncernový sourozenec Peugeot 306 (stejný podvozek i motory). Ale zpět se srovnání s feldou.
ZXo mělo, narozdíl od Felicie, pozinkovanou karoserii, takže nerezlo už na prospektu, bohatší základní i nadstandardní výbavu a modernější podvozek i motory. Páté dveře byly plastové, takže chyběl, pro Felicii typický problém, s jejich korozí.
Z hlediska poruchovosti to byl rovněž spolehlivý kus, protože se jednalo ještě o poměrně "jednoduché" auto. Což se o jeho nástupci, Citroenu Xsara ještě říct dalo, o modelu Citroen C4 už ne.
Bezpečnost garantovala robustní karoserie.
Cena ojetiny je nižší, než u reznoucí Felicie. Citroen ZX přitom nabízí lepší bezpečnost, výbavu, životnost, spolehlivost i komfort.
—————
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.
Stavební spoření, hypotéky, úvěry nejen na bydlení, pojistění a investice Přelouč a Pardubice: