V roce 1992 byl slavnostně zprovozněn první úsek budoucí dálnice D3 vedoucí kolem Tábora, který následující dekádu sloužil jako obchvat města.
O téměr čtvrt století později, tedy dnes, je jisté, že tato strategická komunikace spojující Prahu a východní část středočeského kraje s Jižními Čechami, hned tak nebude.
Svůj díl viny na tom mají ekologičtí a občanští aktivisté, ale hlavně neschopnost státu potažmo ministerstva dopravy. Nic se přitom nezměnilo ani s nástupem Babišova hnutí ANO které sice slibovalo zefektivnit fungování státu a řídit ho jako firmu, místo toho si z něj ale reálně vytvořilo divizi holdingu Agrofert.
Aktuálně se o tom může přesvědčit město Benešov, kde stát už teď přiznává, že dálnice prostě nebude místo toho dojde k rozšíření stávající silnice, stavbě kruhových křižovatek a bude vybudován tunel.
Jediný, kdo může zodpovědně vysvětlit důvod zdržení výstavby dálnic v České republice (a neplatí to pouze pro D trojku), může snad jen Tonda Blaník.
—————
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.
Stavební spoření, hypotéky, úvěry nejen na bydlení, pojistění a investice Přelouč a Pardubice: