Polská velvyslankyně podala stížnost na reklamní spot společnosti T-Mobile, který využívá zažité stereotypy. Nic víc, nic míň.
Víc si mobilní operátor přát nemohl.
I kdyby reklamu stáhnul, stejně už vyhrál, protože ta jede na Youtube a šíří se volně přes sociální sítě (Facebook, Twitter) a díky podpoře polského velvyslanectví se z ní stalo téma číslo jedna.
Gratulujeme scénáristovi kampaně k nápadu a držíme palce, aby na něj T-Mobile nezapomněl, až bude vyplácet prémie.
Protože pro úspěch jakékoliv reklamy je rozhodující její dosah. A ten je v tomhle případě mezinárodní.
Ostatně Poláci jsou v tomhle mistři.
Když měla, dávno přes Facebookem, v polsku koncert Madonna, byla všechna tehdejší média plná doporučení katolické církve, aby na ten hnus lidi nechodili.
Návštěvnost vystoupení byla díky tomu rekordní.
A proto Polákům doporučujeme víc zákazů a méně nadsázky.
A hlavně to tak nežerte!
—————
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.
Stavební spoření, hypotéky, úvěry nejen na bydlení, pojistění a investice Přelouč a Pardubice: